Hotel Willa Odkrywców

REGULAMINY


§ 1 Przedmiot regulaminu

1. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Willa Odkrywców.

2. Regulamin określa zasady świadczenia usług, zakresy odpowiedzialności Gości i Hotelu oraz zasady przebywania na terenie Hotelu.

3. Regulamin dostępny jest w Recepcji oraz na stronie internetowej Hotelu: https://www.willaodkrywcow.pl/ 

4. Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem następuje w momencie dokonania rezerwacji, wpłaty zaliczki, wpłaty całej należności za pobyt lub podpisania karty pobytowej – Karty Gościa.


§ 2 Doba hotelowa

1. Pokój jest wynajmowany na doby. Doba trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego.

2. Przyjmuje się, że pokój jest wynajęty na jedną dobę, jeśli Gość nie określił inaczej.

3. Pokoju nie można przekazywać lub udostępniać osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata.

4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość zgłasza w Recepcji do godz. 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.

5. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości
i za dodatkową opłatą.

6. Zatrzymanie pokoju po godzinie 11.00 jest traktowane automatycznie jako przedłużenie pobytu
za dodatkową opłatą.


§ 3 Rezerwacja i meldunek

1. Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji
lub osobiście w Hotelu Willa Odkrywców.

2. Podczas zameldowania należy okazać aktualny dowód osobisty bądź paszport. Hotel informuje, że dokumenty Gości nie są kserowane bądź skanowane.

3. Hotel ma prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego do kwoty należności za cały pobyt.

4. Rezerwacja zyskuje status gwarantowanej po wpłacie określonej w potwierdzeniu rezerwacji zaliczki/zadatku w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji.

5. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej,
Hotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę.

6. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa jeśli przy wcześniejszym pobycie rażąco naruszył
regulamin hotelowy.

7. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną.

8. Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.


§ 4 Usługi Hotelu

1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi Hotelowi jak najszybszą reakcję.

2. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą,
b) budzenie o wyznaczonej godzinie,
c) przechowywanie w depozytach pieniędzy i przedmiotów wartościowych
w czasie pobytu Gościa w Hotelu,
d) przechowywanie bagażu (Hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego).


§ 5 Odpowiedzialność Hotelu

1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług Hotelu w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić Recepcję  o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

2. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu hotelowego.

3. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.

4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, które zostały zaparkowane na parkingu hotelowym. Hotel nie odpowiada również za rzeczy pozostawione w samochodzie zaparkowanym na parkingu hotelowym.


§ 6 Odpowiedzialność Gości

1. Dzieci poniżej 12 roku życia znajdują  się na terenie Hotelu pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2. Zachowanie Gości oraz osób korzystający z usług hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Przy naruszeniu tej zasady, Hotel może odmówić danej osobie dalszego świadczenia usług.

3. O zaistniałych szkodach powstałych w Hotelu należy niezwłocznie powiadomić Recepcję.

4. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel ma prawo obciążenia karty kredytowej Gościa za powstałe szkody również po jego wyjeździe.


§ 7 Pokój

1. W pokoju nie można przechowywać materiałów niebezpiecznych, m. in. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych czy drażniących.

2. Gościom zabrania się wynoszenia poza teren Hotelu przedmiotów stanowiących wyposażenie hotelu.

3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju używać otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

4. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 8.00 do 21.00.

5. Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 21.00 oznacza zgodę osoby zameldowanej w pokoju na odpłatne dokwaterowanie tych osób. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnego cennika dostępnego w Recepcji.

6. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od 22.00 do 7.00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

7. Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, wyjąć kartę do pokoju z włącznika prądu, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi. Za zagubienie karty/klucza do pokoju obowiązuje opłata w wysokości 100 zł.

8. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.


§ 8 Przedmioty pozostawione

1. Przedmioty pozostawione w Hotelu będą odsyłane na koszt Gościa oraz na wskazany przez niego adres.

2. W przypadku braku dyspozycji, Hotel będzie przechowywał pozostawione rzeczy przez 1 miesiąc, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego np. kontenery PCK. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.


§ 9 Reklamacje

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień.

2. Wszelkie reklamacje w formie pisemnej przyjmuje Recepcja.

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najszybszym terminie po jej otrzymaniu, w przypadku kwestii spornych obowiązywać będzie kodeks prawa cywilnego.


§ 10 Informacja o danych osobowych

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hotel Willa Odkrywców – prowadzony przez Artcom Artur Kluszczyński.

2. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Hotelem umowy o świadczenie usług hotelarskich. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Hotel, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w Hotelu. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona bezpieczeństwo Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu.

3. W przypadku podania przez Gościa danych osobowych dotyczących preferencji odnośnie pobytu lub realizowanych świadczeń, Hotel może przetwarzać te dane osobowe dla celów poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług lub zapewnienia komfortu Gościa bądź realizacji dodatkowych świadczeń na rzecz Gościa w tym prowadzenia satysfakcji Gościa wyłącznie w związku z sukcesywną poprawą świadczonych przez Hotel usług.  Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych we wskazanych wyżej celach jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4. Hotel informuje, że podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do identyfikacji Gościa jest wymogiem umownym, oraz ustawowym (przy dokumentowaniu sprzedaży dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy z Hotelem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT.

5. Hotel informuje, że każdy Gość ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizacji jak również ma prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu odnośnie do przetwarzania, ograniczenia przetwarzania oraz do usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.

6. Hotel informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych.

7. W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądanie ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym. 

8. Dane osobowe Gościa nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

9. Hotel informuje, że dane osobowe Gościa mogą być udostępniane wyłącznie na podstawie obowiązującego prawa.

10. Hotel informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych tj. do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie ul Stawki 2.

11. W celu realizacji przysługujących uprawnień oraz innych spraw dotyczących przetwarzania przez Hotel, Pana/Pani danych osobowych prosimy o kontakt na adres mailowy: manager@willaodkrywcow.pl


§ 11 Postanowienia dodatkowe

1. Na terenie całego hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza miejscami do tego wyznaczonymi. W przypadku palenia tytoniu w pokoju zostanie doliczona do rachunku osoby zameldowanej opłata w wysokości 600,00 zł, obejmująca czyszczenie i wietrzenie pokoju oraz dodatkowe pranie i czyszczenie wyposażenia.

2. Ze względu na komfort Gości, Hotel nie przyjmuje zwierząt. Za naruszenie tego zapisu zostanie doliczona do rachunku osoby zameldowanej opłata w wysokości 600,00 zł.

3. W Hotelu obowiązuje zakaz akwizycji i sprzedaży obnośnej.

 

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Hotel Willa Odkrywców (dalej: Serwis)
  2. Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest ARTUR KLUSZCZYŃSKI ARTCOM, Wrocław 52-314, Wałbrzyska 21 wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 8942295494 (dalej: ADO).
  3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych ADO działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
  4. ADO dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem,
    2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
    3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
    4. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
  5. ADO realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez dobrowolnie wprowadzenie informacji w formularzach, w celu:
    1. udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    2. przyjęcia rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacji online na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    3. realizacji usług świadczonych przez ADO na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    4. marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail ADO,
    5. realizacji uzasadnionego interesu ADO w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, np. windykacji,
  6. Przy pierwszej wizycie na stronie Hotel Willa Odkrywców użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany, po stronie użytkownika, ustawień przeglądarki, jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.
  7. Zmiana ustawień cookies nastąpi po ponownym uruchomieniu lub odświeżeniu sesji na stronie ADO.
  8. Instalacja plików „cookies niezbędnych dla podstawowej funkcjonalności Serwisu” jest konieczna do prawidłowego działania j, w szczególności wymagane do autoryzacji.
  9. Ciasteczka niezbędne do działania witryny można zmienić zmieniając ustawienia przeglądarki, przy czym należy mieć na uwadze, że zmiana ustawień może spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie witryny
  10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej użytkownika.
  11. Użytkownicy, którzy po zapoznaniu się z informacjami dostępnymi w Serwisie, nie chcą żeby pliki cookies pozostały zachowane w przeglądarce internetowej urządzenia, powinni usunąć je ze swojej przeglądarki po zakończeniu wizyty na Serwisie.W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia, lub wylogowania się z Serwisu,
    2. stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika, bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.
  12. Pod względem funkcjonalności każdego pliku cookies można je podzielić na:
    1. pliki analityczne, które pomagają poprawić komfort korzystania z witryny dzięki zrozumieniu, jak korzystają i konwertują na niej użytkownicy,
    2. pliki marketingowe, używane do personalizowania treści reklam, właściwego kierowania i analizowania wydajności kanałów marketingowych i kanałów sprzedaży,
    3. pliki niezbędne, czyli fundamentalne dla podstawowej funkcjonalności Serwisu.
  13. Pliki cookie, które stosujemy, pozwalają nam rozwijać naszą stronę.
  14. Niektóre pliki cookies mogą być umieszczane przez dostawcę Systemu Rezerwacji Online jedynie w celu:
    1. doskonalenia i wspierania procesu rezerwacji,
    2. analizy i zbierania danych statystycznych, dotyczących wykorzystania strony internetowej i systemu rezerwacji online, w celu ich poprawy,
    3. dostawca Systemu Rezerwacji Online informuje o instalowanych plikach cookies w interfejsie użytkownika tego systemu
  15. ADO może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności), oraz dostosowania oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  16. Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz ADO (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji zamówionej usługi.
  17. Korzystamy z następujących narzędzi analitycznych:
  18. Korzystamy z następujących narzędzi marketingowych:
  19. ​Do przetwarzanych przez ADO danych przysługuje wgląd użytkownikowi Serwisu, który je przekazał. Użytkownik ma również prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich usunięcia oraz ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. W dowolnym momencie użytkownik może również żądać usunięcia swoich danych osobowych z serwisu. Prawo do przeniesienia danych nie ma zastosowania, ponieważ nie został ustalony standard wymiany takich danych pomiędzy obiektami hotelowymi.
  20. W celu wykonania swoich praw wskazanych powyżej użytkownik Serwisu powinien skontaktować się z ADO korzystając z tego samego adresu email lub numeru telefonu przekazanego do Serwisu, kontaktując się na adres: willa@willaodkrywcow.pl
  21. Użytkownik Serwisu ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, poprzez bezpośredni kontakt z ADO lub w przypadku technologii zmieniając ustawienia cookies.
  22. Każdy użytkownik Serwisu może wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  23. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.
  24. ADO zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych, oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.
Aranżacje pomieszczeń inspirowane najlepszymi trunkami – winami musującymi, białymi oraz czerwonymi.
Pokaż na mapie